pondělí 6. prosince 2010

Na začátek něco málo o mně

Především jsem hříšný člověk, omilostněný zástupnou obětí Pána Ježíše, za což jsem nesmírně vděčný. Jinak jsem duchovním Evangelické církve augsburgského vyznání v ČR (pro nezasvěcené luterán) a mám farnost v Brně
Kromě toho působím v Radiu Proglas a TV Noe jako scenárista, redaktor a moderátor. Jsem také předsedou občanského sdružení Slavkovská iniciativa smíření a mým hlavním životním posláním, které jsem přijal snad už v dětství, je budování mostů mezi církvemi, ale také mezi všemi lidmi dobré vůle. Proto jsem také kaplanem Vojenského a špitálního řádu rytířů svatého Lazara Jeruzalémského.
Jsem ročník 1947, ale k mému velkému zklamání ne a ne se cítit jako kmet.
Jsem ženatý, manželka je odbornou učitelkou na Církevní střední zdravotní škole. Máme tři děti a jednu vnučku.

Žádné komentáře:

Okomentovat